Wednesday 5 June 2013

4 bulan punya cerita..

Bismillahhirrahmanirrahim..
Memang da lame sangat da eh x update blog aku ni..xpandai sangat la nk berkias2 nk taip, dulu karangan kat sekolah pun mcm ape ye ayat aku kan..ok ni cerita utk 4 bulan ni yang mane aku ingat jela.

Suku thn ni mase aku habiskan kat poli, semester 5 ni la paling aku malas nk balajar tahap ape pon xtw lah. Sem ni jugak banyak mengajar aku erti persahabatan tu. so sweet dapat duk lua dapat housemate. Belajar same2 g kelas same2, makan same2 semua lah...funny...kalau study dalam "bilik study lah sangat tu" sorang kua pegi dapur yang lain mesti follow mase tu lah jugak nk g buang air,cuci muke sume..nampak tak kat situ FRIENDSHIP..haa tu la y aku belajar, best bukan senang, mungkin y bagi orang lain da biase tapi aku susah nk dapat rase cmtu happy..cume...kadang2 mungkin ade yang terase hati dengan aku y terlebih berterus terang ni..minx maaf sangat2 , aku sedar kite kat sane tujuan yang same , ape2 pon yang silap harap dimaafi..

Result semester 5..... penah jugak aku cakap kalau result aku kua harini xmw tgk lagi..xley jadi memang tepat jam 12 malam da terpacak aku depan laptop, nervous nye ya ampun, xpenah rase cmtu, hasilnye mmg unexpected resultlah, makbul jgk doaku Ya Allah, amin..macam biasa ibu duk sebalah tunggu result tgh2 malam tu..bile da tgk ibu cium pipi...time kasih utk ibu, ibu yang selalu doakan balqis kalau x mungkin x dapat result cmni...sbb sem ni mmg malas banyak..next sem jangan main2 sangat lah..

Mac....setiap tahun aku mesti tunggu bulan 3..umm 18MAC birthday abang dan esoknye pulak ulangtahun kami..kali ni dapat bagi kasut futsal je...tapi happy sebab abang suke...19MAC2013 anniversary ke lapan tahun,,,lapan tahun..da macam2 da kami lalui bersama , mohon ALLAH swt panjangkan jodoh kami...thanks utk suppppprise present tu okay..

Cuti Sem...konon nk p keja, tapi keja kat rumah je haha...jadi babysitter affan, best jge affan...buat kerja2 rumah, bawak ibu p beli barang sampai penuh troli pastu bawak balik nek motor...bayangkan...haha ibu memang sume nk beli xpe t kakak da ade kereta dua tiga empat lima troli pun ibu beli lah..

Anniversary ibu & ayah..cuti sem kali ni aku berkesempatan lagi utk sambut ulangtahun ibu ayah..sweet bile ibu cite cmane ibu wish kat ayah n ibu cakap bukan senang nk hidup dgn pasangan dan mempertahankan rumah tangga...hopefully ibu dan ayah bahagia hingga ke akhir hayat...

Abang renovate bilik ...ummm cuti sem ni x jumpe abang langsung tapi tiap hari abang mesej, call...katil hello kitty tu abang da robohkan,,n nk gantikan y baru...mesti lagi cantik kalau pasangkan langsir yang by da jahitkan ni hihi.... ummm x sabar nk tgk bilik baru ni...x sabar..xsabar...

Next sem..lebih kurang dua minggu dari sekarang nak masuk sem 6..mood memang lah excited sbb dapat jumpe abang hihi....bye!!

No comments:

Post a Comment